19/06/20 – Sjimmie werd gegrepen door een foto met een halfnaakt model dat vermoedelijk voor een reclamecampagne bedoeld is. Zelf vindt hij het opmerkelijk dat zijn eerste blik op de vrouw viel en daarna pas op het abstracte lijnenspel in de foto. Normaal gesproken negeert hij primaire lustgevoelens bewust bij het kijken naar kunst, maar dat lukt hem in deze tijden van afzondering maar moeilijk. De foto is volgens hem een goed voorbeeld van ‘sex sells’. Sjimmie heeft er zelf snel moeite mee om clichés op een opportunistische manier uit te buiten. Dit sluit aan op zijn recente twijfels om wel of niet te blijven werken met markeringstape waar hij al een paar jaar mee werkt. Nu we hier dagelijks mee geconfronteerd worden en er overal kunstenaars opduiken die daar dankbaar gebruik van maken lijkt Sjimmie het contact te verliezen met zijn ware intenties. Om deze niet uit het oog te verliezen moet hij verleidingen zien te weerstaan en zich een weg zien te banen door het doolhof dat zich heeft aangediend.